Budapest Főváros XX. kerület Pesterzsébeti Polgármesteri Hivatal munkatársat keres intézményfelügyeleti pénzügyi referens munkakör betöltésére
Alkalmazási feltételek:
- Magyar állampolgárság
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- Felhasználói szintű MS Office alkalmazás (különös tekintettel Excel program)
Elvárt végzettség/képesítés:
- Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés vagy
- Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
Elvárt kompetenciák:
- Pontosság, precizitás, határidők betartása
- Felelősségteljes, önálló munkavégzésre való alkalmasság
A jelentkezések elbírálásánál előny jelent:
- mérlegképes könyvelői végzettség
- 1-3 év közigazgatási gyakorlat
- Közigazgatási vizsgák /alapvizsga, szakvizsga/ megléte
Ellátandó főbb feladatok:
- Közreműködés az Önkormányzat által fenntartott intézmények költségvetésének összeállításával kapcsolatos feladatokban, közreműködés az intézményi költségvetést érintő költségvetési rendelet-tervezet elkészítésében, közreműködés az intézmények javaslatainak összeállításában.
- Közreműködés az Osztály éves költségvetésének összeállításában.
- Folyamatos kapcsolattartás a Hivatal Pénzügyi és Számviteli Osztályával, valamint az Önkormányzat által fenntartott és működtetett intézményekkel.
- Az önkormányzat fenntartásában lévő intézményekben foglalkoztatottak juttatási rendszerének kidolgozásában való közreműködés.
- Közreműködés az Osztály feladataival kapcsolatos számviteli, pénzügyi vonatkozású képviselő-testületi/bizottsági előterjesztések elkészítésében.
- Adatszolgáltatás elvégzése a Magyar Államkincstár részére (Ebr42, ÖNEGM rendszerekben) a normatíva elszámoláshoz, pályázati elszámoláshoz.
- Közreműködés a költségvetési törvényben foglalt önkormányzati támogatások igénylésével, elszámolásával, módosításával kapcsolatos feladatok ellátásában.
- A köznevelési intézmények fenntartásával kapcsolatos pénzügyi, gazdálkodási adatszolgáltatások (KIR) ellenőrzése.
- Közreműködés az intézményeket érintő statisztikák elkészítésében.
- Az Osztály által kezelt pályázatok költségvetésének, pénzügyi elszámolásának elkészítése.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.), valamint a Pesterzsébeti Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései irányadók.
Amit kínálunk: családias légkör, segítőkész, befogadó csapat, családbarát hozzáállás, plusz juttatások: cafeteria, bankkártya-hozzájárulás.
Köztisztviselői jogviszony időtartama: határozatlan idejű köztisztviselői jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (heti 40 óra)
A munkavégzés helye: 1201 Budapest, Kossuth Lajos tér 1.
Benyújtandó iratok, igazolások:
– 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz,
– iskolai végzettséget, képesítést igazoló okiratok, okmányok másolata
A munkakör a jelentkezések elbírálását követően azonnal betölthető.
A munkakörrel kapcsolatban további információt Budapest Főváros XX. Kerület Pesterzsébeti Polgármesteri Hivatal Közművelődési, Egészségügyi és Szociális Osztályán dr. Kántor-Papp Gabriella osztályvezető nyújt. (Telefon: 06-1/289-2511, e-mail: papp.gabriella@pesterzsebet.hu ).
A jelentkezés módja:
Elektronikus úton, dr. Kántor-Papp Gabriella osztályvezető részére a papp.gabriella@pesterzsebet.hu email címen keresztül. Az email tárgyában kérjük feltüntetni „intézményfelügyeleti pénzügyi referens jelentkezés”.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ / Adatvédelmi tájékoztatás:
A Hivatal a kiválasztási eljárás lefolytatása céljából, a pályázó pályázati anyagában szereplő személyes adatait az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint hozzájárulás alapján kezeli. A pályázati anyagot a kiválasztási eljárás során a Hivatal Személyügyi Csoportja, a Hivatal illetékes szervezeti egységének vezetői és a Hivatal vezetője ismerheti meg. Amennyiben a munkakör betöltésére a Hivatal nem Önt választotta, személyes adatai a pályázati eljárást követően törlésre kerülnek. Az adatkezeléssel érintett jogosult arra, hogy az adatkezeléshez való hozzájárulását bármikor visszavonja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét.
Amennyiben Ön külön nyilatkozatban kéri, önéletrajza a későbbi álláslehetőségek betöltése érdekében megőrzésre kerül.