Üdvözöljük PESTERZSÉBET hivatalos oldalán!

Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

2021.07.21

2021. augusztus 2. – 11. között a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünet lesz

Az igazgatási szünet alatt személyes ügyfélfogadás biztosítására kizárólag az anyakönyvi ügyekben (újszülöttekkel kapcsolatos ügyintézés és haláleset bejelentés) az ügyfélfogadással egybekötött ügyeleti napokon van lehetőség a következők szerint:

  • Augusztus 2. hétfő 8.00 – 14.00 óra
  • Augusztus 4. szerda 8.00 – 14.00 óra
  • Augusztus 6. péntek 8.00 – 12.00 óra
  • Augusztus 9. hétfő 8.00 – 14.00 óra

A megadott napokon is csak előzetes bejelentkezéses rendszerben lehet jönni. Bejelentkezni az alábbi elérhetőségeken lehet anyakönyvi ügyek esetén:

Telefon: +36 (1) 289-2588, 2892589, 2892590, 289-2591
E-mail: anyakonyvi.hivatal@pesterzsebet.hu

Az anyakönyvi ügyeket leszámítva minden más ügyben szünetel az ügyfélfogadás.

 Egyén tudnivalók a szünet idejére

-2021. augusztus 2.-án és 2021. augusztus 9.-én az ingyenes jogi tanácsadás is szünetel

-Az igazgatási szünet ideje alatt életveszély elhárítás, illetve bármilyen egyéb katasztrófa bejelentés ügyében hívható szám: +36 20/255-5842 

-Ügyfélkapuval rendelkezők, bizonyos ügyeket ezen keresztül is megoldhatnak. Az elektronikusan intézhető ügyeket    és a szükséges tudnivalókat, valamint a hivatal osztályainak emailes elérhetőségeit a „Kapcsolat” és az „Önkormányzat/Polgármesteri Hivatal”, valamint az „Ügyintézés/E-ügyintézésmenüpontok alatt találják meg.

Központi elérhetőségek

Postacím: 1725 Budapest, Pf. 93.
Telefon: (+36/1) 283-0640 E-mail: polgarmesteri.hivatal@pesterzsebet.hu
Honlap: www.pesterzsebet.hu
Hivatali Kapu: BP2OKERPMH, KRID kód: 607035326

 

Last modified: 2021.07.21

Comments are closed.

Akadálymentes nézet
Akadálymentes nézet