Tisztelt Ügyfeleink!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.

Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

ˇ          segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

ˇ          technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

ˇ          ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

ˇ          kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az
ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

ˇ          intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

ˇ          SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések,
észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes,
és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.