Helyiséggazdálkodási ügyintézőt keres a Polgármesteri Hivatal

Budapest Főváros XX. kerület Pesterzsébeti Polgármesteri Hivatal Városgazdálkodási Osztályára munkatársat keres helyiséggazdálkodási ügyintéző munkakör betöltésére határozatlan időre.

Alkalmazási feltételek:

  • magyar állampolgárság;
  • cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet;
  • felsőfokú végzettség, jogász, igazgatásszervező vagy felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi végzettség

Előnyt jelent:

  • helyiséggazdálkodási területen szerzett szakmai gyakorlat

Ellátandó főbb feladatok:

  • az önkormányzat tulajdonában lévő helyiségekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, a helyiségállomány naprakész nyilvántartása
  • a helyiségek bérbeadására, jogviszony folytatására, illetve tulajdonosi hozzájárulás megadására vonatkozó előterjesztés készítése a tulajdonosi jogkört gyakorló szervezet részére,
  • a bérleti szerződések előkészítése, aláíratása, a kapcsolódó adminisztráció elvégzése, szerződések nyilvántartásával kapcsolatos feladatok ellátása, a munkavégzés során a FORRÁS ingatlannyilvántartási szakrendszer használata
  • a bérlői igények, kérelmek kezelése, megválaszolása, a szükséges intézkedések megtétele
  • ügyfélfogadás és tájékoztatás nyújtása az ügyfelek részére.

Javadalmazás:  a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény alapján

Érdeklődni lehet: Kernné dr. Kulcsár Dóra osztályvezetőnél (06-1/283-0646)

Jelentkezési határidő: 2022. június 15.

Jelentkezés: fényképes önéletrajz a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv. 5. mellékletében foglalt adattartalommal, és az iskolai végzettséget igazoló dokumentumok fénymásolatainak benyújtásáva
Cím: Bp. Főváros XX. kerület Pesterzsébeti Polgármesteri Hivatal (1201 Budapest, Kossuth Lajos tér 1.)
E-mail: vagyongazdalkodas@pesterzsebet.hu

                                                                                                                                                     2

Adatvédelmi tájékoztatás:

A Hivatal a kiválasztási eljárás lefolytatása céljából a jelentkező anyagában szereplő személyes adatait az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint hozzájárulás alapján kezeli. A jelentkező által megküldött iratokat a kiválasztási eljárás során a Hivatal Személyügyi Csoportja, a Hivatal illetékes szervezeti egységének vezetői és a Hivatal vezetője ismerheti meg. Amennyiben a munkakör betöltésére a Hivatal nem Önt választotta, személyes adatai a nyertes jelentkező kiválasztását követően törlésre kerülnek. Az adatkezeléssel érintett jogosult arra, hogy az adatkezeléshez való hozzájárulását bármikor visszavonja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét.

(Fotó:Pxhere.com)