Budapest Főváros XX. kerület Pesterzsébeti Polgármesteri Hivatal valamennyi munkatársa nevében tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy az Önkormányzat 2019. január 2. napjától csatlakozik az Önkormányzati ASP2.0 rendszerhez, ezért a következő ügyintézési területeken új informatikai rendszerek lesznek bevezetve:
– Gazdálkodás szakrendszer;
– Ingatlanvagyon-kataszter szakrendszer;
– Ipar- és Kereskedelmi szakrendszer;
– Hagyatéki leltár szakrendszer;
– Elektronikus ügyintézés;
– Adó szakrendszer.
Az új rendszerek bevezetése miatt előfordulhat, hogy a 2019. év első hónapjaiban némiképp megnövekszik a személyes ügyintézési eljárás, valamint a postai és elektronikus úton érkezett küldemények feldolgozásának, kezelésének, egyes ügyek intézésének időtartama.
A Hivatal mindent megtesz annak érdekében, hogy az átállás gördülékenyen, az Önök számára a legkevésbé érzékelhető módon történjen, az esetlegesen mégis előforduló kellemetlenségek miatt előre is a Tisztelt Lakosság szíves elnézését, türelmét kérem és köszönöm.
Tisztelettel:
Demjanovich Orsolya
jegyző